Recepční / asistentka

Recepční / asistentka
( Praha 1)

 stále otevřená pozice

KOHO HLEDÁME ?

  • Máte ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenost s prací na podobné pozici jsou výhodou
  • Domluvíte se plynule anglicky při vyřizování telefonátů a e-mailové komunikaci
  • Umíte pracovat dobře s počítačem (MS Office) a s běžnou kancelářskou technikou
  • Jste pozitivní, aktivní a samostatný člověk, na kterého se budeme moci spolehnout
  • Působíte reprezentativně a budete dobře vycházet s našimi klienty i se spolupracovníky

CO OD VÁS OČEKÁVÁME ?

    • Zajištění plynulého chodu recepce
    • Koordinace schůzek a kalendářů vedení společnosti, vedení rezervací zasedacích místností
    • Vyřizování příchozí a odchozí korespondence, práce s datovými schránkami
    • Administrativní podpora (kopírování, scanování, zadávání dat do PC)
    • Vyřizování telefonických hovorů v češtině i v angličtině
    • Osobní komunikace s klienty, jejich vítání a uvádění do zasedacích místností
    • Zajištění poštovních a kurýrních služeb a občerstvení

CO VÁM NABÍZÍME ?

      • Zajímavou práci s dlouhodobou pracovní perspektivou na hlavní pracovní poměr
      • Pracovní doba Vám umožní díky domluveným směnám a střídání s další kolegyní snadné vyřizování osobních záležitostí. Budete pracovat střídavě od 8.30 do 16.30 hod a od 10.00 do 18.00 hod.
      • Jasně danou pracovní dobu bez dlouhých přesčasů
      • Přátelský kolektiv ve stabilní poradenské firmě
      • Dobré platové podmínky a řadu zajímavých benefitů
      • Pracoviště s výborným dopravním spojením v centru Prahy nedaleko Staroměstského náměstí

MÁTE ZÁJEM, NEBO SE CHCETE NA COKOLIV ZEPTAT ?

Neváhejte a ozvěte se nám. Rádi Vám na vše odpovíme a ještě nejraději Vás uvítáme mezi námi. Svůj strukturovaný životopis zašli prosím na e-mail personalni@nsgmorison.cz

Rolovat nahoru