ASISTENT/KA AUDITORA
KOHO HLEDÁME ?
Hledáme nového kolegu/novou kolegyni se zájmem o audit a s chutí se něco nového naučit.
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA:
- Absolvoval/a VŠ ekonomického směru (nejlépe fakultu financí a účetnictví), popř. školu dokončuje a může pracovat na plný úvazek s pravidelnou docházku včetně prázdnin.
- Má zkušenost s účetnictvím, pracuje rád/ráda čísla a velmi dobře ovládá MS Excel. Má všeobecný rozhled v účetní a daňové oblasti (stačí získaný i v průběhu studia).
- Domluví se dobře anglicky (ústně i písemně), ale nepotřebuje komunikovat anglicky na denní bázi.
- Je precizní, soustředí se na detail a má analytické myšlení.
- Má zájem o dlouhodobou zajímavou práci na plný úvazek s možností důkladné přípravy na auditorské zkoušky.
- Je aktivní řidič a počítá s občasnými cestami a krátkodobým pobytem mimo Prahu.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME ?
Práce v auditu je zajímavá mj. i tím, že se v jednotlivých obdobích liší. Na podzim se budete účastnit prací na předauditech. V prosinci budete s dalšími členy týmu chodit na fyzické inventury zásob ke klientům. Klienty máme i mimo Prahu a proto uvítáme, když budete mít řidičský průkaz a jste zvyklý/zvyklá řídit. Zpravidla se v odpoledních hodinách vracíme do Prahy, ale v některých případech zůstáváme pár dní mimo Prahu. Od ledna se budete účastnit finálních auditů, komunikovat s klienty, žádat je o podklady a všechny dokumenty zpracovávat. Budete provádět testy věcné správnosti a doplňovat spis auditora povinnými dokumenty. V průběhu léta budete pomáhat při uzavírání a archivování spisů.
Pracovní náplň
- Příprava údajů pro audit dle pokynů přímého nadřízeného a dalších pověřených osob
- Spolupráce při ověřování údajů v rámci účetních závěrek klientů auditu
- Analytické testy na obdržených datech klienta (např. deník) v Excelu nebo v SW IDEA
- Práce na připravených testech v rámci sekcí auditorského spisu: audit systémů (nákup, prodej, zásoby, platby, inkasa) a testy věcné správnosti
- Konzultování auditorských projektů po odborné stránce s auditorem
- Spolupráce při řešení zjištěných problémů
- Vyřizování organizačních záležitosti s klientem, zakládání a předávání podkladů
CO VÁM NABÍZÍME ?
-
- Možnost kariérního růstu: v případě zájmu se u nás připravíte na úspěšné složení auditorských zkoušek.
- Ucelený profesní vývoj a komplexní praxi. Postupně se dostanete ke všem aspektům auditorské práce, budete dostávat úkoly v odpovídající náročnosti a zkušení kolegové Vám budou pomáhat.
- Různorodou, ale předvídatelnou práci (analýzy a práce s čísly, komunikace s klienty a kontroly v jejich sídle).
- Dobré platové podmínky (podle Vašich zkušeností), vzdělávání a rozvoj, 5 sick days, možnost občasné práce z domova a flexibilní pracovní dobu, občerstvení zdarma na pracovišti a další benefity v rámci tzv. Cafetérie (Multisport karta/Benefit karta nebo stravenkový paušál).
- Přátelský malý kolektiv ve stabilní poradenské firmě
- Místo výkonu práce na adrese blízko Staroměstského náměstí s výborným dopravním spojení
NÁSTUP: ihned nebo podle Vašich možností
Zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis a motivační dopis. Pokud chcete, abychom Vás zařadili do databáze kandidátů NSG MORISON, přiložte prosím svůj rozšířený Souhlas s evidencí a zpracováním osobních údajů a uveďte, na jak dlouhé období svůj Souhlas udělujete (zpravidla 1-3 roky).Těšíme se na Vaši písemnou odpověď. Děkujeme a přejeme Vám hezký a úspěšný den.
-
email: personalni@nsgmorison.cz
MÁTE ZÁJEM, NEBO SE CHCETE NA COKOLIV ZEPTAT ?
Neváhejte a ozvěte se nám. Rádi Vás uvítáme mezi námi.