ASISTENT/KA FINANČNÍHO AUDITORA

KOHO HLEDÁME ?

  • Absolvoval/a jste VŠ ekonomického směru (nejlépe fakultu financí a účetnictví), popř. školu dokončujete a můžete pracovat na plný úvazek (včetně prázdnin).
  • Máte zkušenost s účetnictvím, pracujete rád/ráda s čísly a velmi dobře ovládáte MS Excel. Máte všeobecný rozhled v účetní a daňové oblasti (stačí získaný i v průběhu studia).
  • Umíte perfektně česky, domluvíte se dobře anglicky (ústně i písemně), ale nepotřebuje komunikovat anglicky na denní bázi.
  • Jste precizní, soustředíte se na detail, ale umíte se podívat na situaci i komplexně, uvažujete logicky a máte analytické myšlení.
  • Máte zájem o dlouhodobou pestrou práci na plný úvazek s možností důkladné přípravy na auditorské zkoušky.
  • Jste aktivní řidič, cestování Vás baví a počítáte s občasnými cestami a krátkodobým pobytem mimo Prahu.

Jaká bude Vaše práce?

Práce v auditu je zajímavá mj. i tím, že se v jednotlivých obdobích liší. Na podzim se budete účastnit prací na předauditech. V prosinci budete s dalšími členy týmu chodit na fyzické inventury zásob ke klientům. Klienty máme i mimo Prahu a proto uvítáme, když budete mít řidičský průkaz a jste zvyklý/zvyklá řídit. Zpravidla se v odpoledních hodinách vracíme do Prahy, ale v některých případech zůstáváme pár dní mimo Prahu. Od ledna se budete účastnit finálních auditů, komunikovat s klienty, žádat je o podklady a všechny dokumenty zpracovávat. Budete provádět testy věcné správnosti a doplňovat spis auditora povinnými dokumenty. V průběhu léta budete pomáhat při uzavírání a archivování spisů.

Spolupráce na auditorských zakázkách

  • Příprava údajů pro audit s podporou dalších kolegů
  • Spolupráce při ověřování údajů v rámci účetních závěrek klientů auditu
  • Analytické testy na obdržených datech klienta (např. deník) v Excelu nebo v SW IDEA
  • Práce na připravených testech v rámci sekcí auditorského spisu: audit systémů (nákup, prodej, zásoby, platby, inkasa) a testy věcné správnosti
  • Konzultování auditorských projektů s auditorem
  • Spolupráce při řešení zjištěných problémů
  • Vyřizování organizačních záležitosti s klientem, zakládání a předávání podkladů

Jaká cesta vede k práci u nás?

  • Potřebujeme Váš životopis (nebo odkaz na Váš kompletní LinkedIn profil) a rádi si přečteme i něco navíc: třeba o tom, co Vás baví, jaký jste člověk, co si od práce u nás slibujete aj.
  • Po úvodním telefonickém rozhovoru s Lídou se sejdete s Lucií, která je naše HR konzultantka, a proberete vše, co Vás i ji bude zajímat.
  • Nakonec se potkáte s naší auditorkou, manažerkou nebo partnerem pro audit. A pak už bude čas na rozhodnutí.

 

N

CO VÁM NABÍZÍME ?

    • Různorodou práci v oblasti finančního auditu, ucelený pohled na dění a fungování firem
    • Podporu profesního rozvoje (v případě zájmu přípravu na auditorské zkoušky), odborná školení
    • Dobré platové podmínky (podle Vašich zkušeností), vzdělávání a rozvoj, 5 sick days, možnost občasné práce z domova a flexibilní pracovní dobu, občerstvení zdarma na pracovišti a další benefity v rámci tzv. Cafetérie (Multisport karta/Benefit karta nebo stravenkový paušál).
    • Střídání práce v kanceláři blízko Staroměstského náměstí (s výborným dopravním spojením), u klientů a někdy i z domova
    • Práci, při které budete mít čas i na svůj soukromý život, přátelský malý kolektiv ve stabilní poradenské firmě

     

    Budeme rádi, když nastoupíte co nejdříve. Když to ale bude potřeba, počkáme na Vás.

  • Zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis a pár slov o sobě: o tom, co Vás baví a co naopak ne, o Vašich zkušenostech s finančními audity a o Vašich plánech.

    Pokud chcete, abychom Vás zařadili do databáze kandidátů NSG MORISON, přiložte i svůj Souhlas se zpracováním a evidencí osobních údajů ve smyslu GDPR a uveďte, na jak dlouhé období svůj Souhlas udělujete (zpravidla 1-3 roky).

    Těšíme se na Vaši písemnou odpověď.

    Lucie Korábová a Ludmila Johanovská
    HR NSG MORISON

    MÁTE ZÁJEM, NEBO SE CHCETE NA COKOLIV ZEPTAT ?

    Neváhejte a ozvěte se nám. Rádi Vás uvítáme mezi námi.